vineri, 11 ianuarie 2013

dor ..

Dor amintirile, dor de tine ..
Mă macina că nu mai suntem la fel .. că ne-am distantat, că abia mai vorbim, că iti e bine fără mine, că poate nici nu te mai gandesti la mine, la noi .. la ce a fost odată .. 
Mă oftic ca doar mie imi mai tresar amintiri dastea spontane cu tine , ca inca te mai am in gand uneori .. rareori..
Am si o explicatie pentru asta.. Mă gandesc la tine doar cand sunt tristă ; pentru ca erai "acolo" mereu cand trebuia, erai acolo sa ma faci fericită, să mă faci să mă simt bine, să rad, să uit .. Erai tot ce aveam nevoie pentru a mă simti implinită. Stiai ce imi doresc doar printr-o privire .. stiam ce simt doar printr-un cuvant, stiai pentru ca iti păsa , si mă iubeai ... da .. mă iubeai. 
Chiar am obosit sa-mi mai pese , sa pierd oameni la care tin , sa fiu indiferentă, puternică... 

      Poate vei citi post'ul asta . Si-atunci vom                                                                                                  incepe o conversatie.   Tipic ...              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu