vineri, 25 noiembrie 2011

Inexplicabil ..

Nu stiu. Nu stiu ce simt. Nu stiu ce vreau. Nu stiu ce simt.. nu stiu nimic ! 
Am o stare de tot cacatul .. e ora : 02:09 AM si eu stau si pierd vremea pentru ca nici macar daca imi e somn nu stiu .. 
 Nu vreau sa vad pe nimeni pentru ca simt ca in momentul de fata orice persoana ar fii in plus. Defapt .. imi vine sa plang .. si daca ma intrebi de ce, nu stiu sa iti raspund. Simt ca nu am pe nimeni .. In cine sa sper cand toti par sa plece ?  Unii zic  "in tine".. In mine sa cred ? Nici nu ma recunosc , nici macar nu mai stiu cine sunt si ce vreau.
De fapt.. ma gandesc .. la momentele alea in care eram si eu fericita alaturi de baiatul pe care il iubeam, si ma doare sufletul ca nu mai stiu senzatia acelui sentiment. 
Inca iti simt parfumul .. desi a trecut mult timp de cand nu l-am mai simtit. E aceeasi mireasma, e esenta ta care nu dispare nici daca mi-as opri simturile.
Sunt constienta ca nu mai am posibilitatea de a te mai avea vreodata.. da' ma amagesc singura ca proasta ca oricum altceva mai bun nu am de facut.
Imi aprind o tigare .. ma uit la pozele cu noi, sunt foarte multe. Parca retraiesc acele momente.. parca imi amintesc cat de fericita puteam fii in bratele tale, cat de mult te iubeam .. Tigarea mea se termina, si o sting mai nervoasa decat am aprins-o.
Dar de ce sunt nervoasa ? Cred ca e un raspuns bun .. pentru ca pur si simplu ( mai mult pur, decat simplu, ce-i drept) nu am pe nimeni langa mine in acest moment, sa ma inteleaga..sa imi vorbeasca .. sa ma imbratiseze.. asa cum o faceai tu ..
Sunt acum o inima ranita care te vrea cum nu a mai vrut pe nimeni altcineva..
Mi-as dori sa te intorci si sa consumam iubirea care a mai ramas (adica a mea, ca a ta s-a dus dracu' de mult). 
Mi-as dori sa se termine totul aici cand nu vor mai exista sentimente.
Realizand tot .. luand tot de la capat .. eu, nu am nevoie de tine, eu am nevoie de noi, defapt ...
Si daca nu o sa se intample, am sa te uit. Asa cum pretinzi ca m-ai uitat si tu pe mine .. 


Sfarsit la 02:29 AM








Blonda ta, Enna ..

2 comentarii:

  1. Sau mai bine incetezi in a te mai gandi la el si iei totul ca atare fara sa-ti mai pese.
    It's much easier! :)
    Capul sus si zambeste cine stie cui ii va placea zambetul tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt convinsa ca e mult mai usor. Nu am prea des momente de genu', dar si cand le am .....
    Anyway, everything will be allright ^^

    RăspundețiȘtergere