vineri, 2 decembrie 2011

....


mi-e frig si mi-e dor de tine..
m-am saturat, m-am plictisit sa ma gandesc la tine. nu mai vreau si gata
dar.. cum sa fac sa opresc acest lucru? poate ma repet in toate post-urile cu aceleasi probleme, chestii. dar , asta e , si asta simt in aceasta perioada. O ultima data as mai vrea sa te vad, mai am niste socoteli neincheiate.. dupa poti sa pleci.. dar nu ma uita.
Pastreaza amintirile noastre minunate, dar nu-ti fie teama sa-ti faci altele noi..
da, chiar sunt amintiri minunate. dar in curand vor fi amintiri vagi, a timpului petrecut impreuna, si niciunul nu-si va mai aminti cu acelasi sentiment in suflet. o sa fie ceva de genu " aha, da,da . imi amintesc. a fost dragut" , nu ca acum.. cand amintirile,atingerile,saruturile,tot.. inca sunt vii in sufeltul si in inima mea - nu si in a ta, desigur.

p.s : iar am frate noapte alba, stau de la ora 02:00 A.M si acum e 05:25 A.M, si eu tot nu pot sa dorm ..bg pl.


                                                                                                                                 Blonda ta, Enna..
                                                                                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu