miercuri, 23 noiembrie 2011

Uneori il vreau aici.

Pe baiatul asta il cunosc de mult timp .. mai exact de pe 19 februarie 2010. Nu vorbim prea des.. si ne vedem foarte rar. 
Ultima oara i-am simtit prezenta acum vreo 3 saptamani .
Atunci mai mult m-a amagit, m-a ademenit lasandu-ma cu intrebari si dorinte. Am hotarat, nu il mai caut...si m-a cautat el. Ce satisfactie bolnava am avut sa vad numele lui pe telefon, simteam vibratii sexuale doar cititnd Cristi. Era acel Cristi. Adopt atitudinea naturala, ma relaxez si ma indrept hotarat dar lejer catre minutele de amagire ce vor urma.
Avea un obicei foarte prost .. ma cauta numai cand se despartea de iubita lui. In ultima vreme, ce-i drept, ma cauta destul de des, dar alteori .. treceau saptamani si nu o mai facea, iar eu nici atat. Ciudat e ca, ma suna cand il doream cel mai tare. In prima faza facand pe suparata si pe inabordabila, iar el..milogindu-se de mine sa il chem acasa, iar in ultima faza, eu acceptand si arzand de nerabdare sa ajunga cat mai repede.
   Si vine. Il astept la usa. Doamne, cat de bine arata ! Ma priveste atent cu un sarm aparte, intrand in apartament. As sari pe el fara nici o ezitare, dar, reusesc sa ma abtin eroic ! Se aseaza pe scaun, stam putin de vorba, imi povesteste ce a mai facut in ultimul timp, fumam o tigare. Ma ridic de pe scaun, merg spre dormitor, ii simt privirea cum imi urca si coboara tot trupul si simt o tensiune nebuna. Se ridica si el. Nu schitez nimic, nu intorc capul dupa el, il simt. Ma urmeaza si am o dorinta puternica sa ma intorc si sa-l sarut ! 
   Ajungand in fata usii dormitorului, cu mana pe clanta il simt cum imi cuprinde cu mainile lui ferme soldul si ii simt dorinta de a vedea mai repede patul. Ma "arunca" pe pat, il vad in a 2-a secunda peste mine si cu limba in gura mea, GOD ! Cat te-am asteptat ! Si ma saruta incet, incet .. ma saruta pe gat, si imi da sutienul incet jos. Ma saruta pe gat, pe sani, apoi incet pe abdomen. I WILL DIE, OMG - HE'S SO FUCKING GOOD !
  Simt cum mi se accelereaza respiratia. Ii gafai usor la ureche. Peste un minut sunt peste el, lingandu-l pe piept si simtandu-i p*** erecta prin pantaloni. Ii desfac cureaua. Simt cum volumul se mareste. Sexul cu el a fost mereu.. magnific. Dar acum, il doream mai mult ca niciodata, si parca am savurat fiecare clipa, ca si cand stiam ca e ultima. Savurand tigarea de dupa, il priveam si stiam ca va mai dura ceva timp pana voi mai avea parte de o seara ca aceea.


                                                Nimic, doar Anne

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu