duminică, 23 septembrie 2012

u'll end up where u really belong

HELL
Nici nu am cuvintele necesare pt a le putea impartasi, nu am starea necesara pt a ma exterioriza ..
Sunt eu de vina ca nu stiu sa imi manifest emotiile, nu stiu sa ma exprim ? Sau pur si simplu cei din jur nu ma lasa sa ma fac inteleasa ? ..
M-am saturat sa scriu despre V. Si am senzatia ca si el s-a saturat sa ma citeasca.
Dar, o spun pe cat se poate de sincer ca in ultima perioada, a fost singura mea sursa de inspiratie.. si, pur si simplu, mai mult pur decat simplu, ce-i drept, eu nu mai pot scrie altceva.
De ce ?
Proasta ce sunt .


Si acel sentiment ca el continua incetul cu incetul sa ma indeparteze este tot mai acut. Aceea senzatie ca nu mai insemn nimic.. ma bantuie si imi da fiori de fiecare data cand ma gandesc la el, cand mi se adreasa intr-un mod direct sau nu ..
Si tare-as vrea sa stiu .. El ce simte ?
Dar de un singur lucru sunt sigura , nici pe de partea ceea ce simt eu.
De ce eu ?
Fraiera ce sunt.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu