duminică, 11 noiembrie 2012

the new me ..

Am ramas doar eu, Enna :)..
Un suflet cald, bun, optimist, dragastos, copilaresc si inofensiv.
Am hotarat ca Anne sa dispara total din viata mea, a fost destul de greu sa ma lupt cu 2 personalitati, cu 2 vieti paralele. Dar nevoia te invata..
Am hotarat sa renunt complet la ceea ce insemna inselat, destrabalat, fantezii, oscilatii, alegeri si toata nebunia care caracteriza cealalta parte a mea ..
Si .. toate astea pentru o singura persoana. Da.. pentru Vali. Stiu ca nu am scris prea mult despre el si ca intodeauna am fost prea preocupata sa destainui ganduri despre alte persoane care in final s-au dovedit a fii precum ploile de vara ..
Cand el .. a fost acolo mereu. Iubindu-ma neconditionat, oferindu-mi incredere, prietenie, fidelitate si tot ce e bun.
Am abuzat prea mult de iubirea lui si nu a meritat nimic, iar el .. nu a facut nimic altceva decat sa continue sa ma iubeasca, sa astepte ca eu sa imi dau singura seama ce e mai bine pentru mine, pentru ca era sigur ca acest moment va venii mai devreme sau mai tarziu. Iata ca e mai bine mai tarziu decat niciodata. Ispitele si-au  sters amprentele de pe viata si caracterul meu .
Pentru ca pe el il iubesc ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu