marți, 17 decembrie 2013

Gara vietii mele.

"Gandeste limpede, gandeste-te ca daca relatia voastra a scartait atat de mult pana acum ..de ce nu te lasi dusa de val ? De ce nu incerci sa-mi dai o sansa ? Nu te gandi la tot ce v-a legat si poate va leaga pe voi 2, gandeste-te ca ar fii timpul sa treci mai departe..poate incercarile lui de a te face sa va impacati sunt din ambitie, din cauza ca te vede ca un trofeu, un premiu la care ii este greu sa renunte din cauza faptului ca ii este greu sa accepte faptul ca a pierdut, nu pt ca te iubeste.. e vorba de orgoliu, nu de dragoste. Meriti mai mult.. Nu spun ca eu sunt ala, alesul, your kind of love, dar macar as fii incercat tot posibilul ca tu sa ma vezi asa, as fi dat tot ce e mai bun din mine ca tu sa ma iubesti, din cauza ca am foarte multa dragoste de oferit..
In ceea ce ma priveste voi disparea din viata ta asa cum am aparut, random. Si ca sfat pe viitor, invata sa profiti de ocazii atunci cand ti se ofera, nu mai sta pe ganduri, nu-ti mai pune 1000 de intrebari , urmeaza-ti instinctul, anumite trenuri opresc o singura data in viata noastra, daca nu te-ai urcat la timp, adio .. Altul la fel nu mai vine, trenul meu pleaca din gara vietii tale, ramai cu bine ! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu