duminică, 23 noiembrie 2014

Let's Straighten It Out

Mi-am promis sa nu mai traiesc niciodata cu un barbat care ma face sa sufar. Cred ca nu o merit, intelegi? Nu o merit ! 
M-ai stors de toate puterile mele, m-ai schimbat. Nu mai sunt eu. Mi-si gonit inspiratia de a mai scrie .. mi-ai schimbat tabieturile .. 
M-am lasat atat de mult influentata de tine incat, acum, ti-as cere parerea daca e bine sau nu sa ma despart de tine sau nu . 
Te-as chema intr-o zi banala de sambata, la o cafea. La mine acasa. ( pe terenul meu lucrurile vor merge intotdeauna mai bine, imi e favorabil ).
Ti-as pune o cafea, asa dulce, cu lapte cum o bei tu deobicei, in cana aia nici mica dar nici mare. Ti-as spune sa iei loc pe un scaun, pe canapea ai fi prea comod pentru discutia ce ar urma sa aibe loc. 
Pentru inceput m-as face interesata de tine. De ce ai mai facut , cum sunt ai tai, cum esti tu, cum merge cu scoala .. 
Bineinteles ca te voi lasa sa vorbesti in timp ce eu ma voi delecta cu a mea cafea amara si cu o tigara, muzica in fundal, cat sa uit ca faci parte din peisaj, cat sa nu-mi dai seama ca vorbesti. Si nu-ti voi spune nimic. Voi zambi fals, formandu-mi un defocus in privire si voi raspunde neglijent afirmativ din cap la tot ce imi vei spune .
Dupa ce o sa termini, o sa ma intrebi daca inca te mai ascult. Atunci ma voi opri, ma voi uita la tine si iti voi spune : 
"Da, bineinteles (zambind) , asa cum am facut-o mereu "
Pe dracu .. 
Acum cateva zile mi-am dat seama cate chestii am putut sa uit, cate lucruri am ratat nefiind interesata efectiv de persoana ta. In ultimul timp am petrecut ceva clipe langa tine. Clipe care alta data erau semnificative .. dar acum as fii putut spune cu lejeritate ca am iesit cu un dulap in parc. 
Ti-as spune apoi ca vreau sa pun capat la tot ce se intampla intre noi.
Ma vei intreba de ce.. voi evita sa iti raspund. Prevad momentul in care vei afla ca nu mai simt nimic din tot ce simteam acum ceva timp. Recunosc, m-am detasat de tine, tinandu-te de mana .. Poate e de vina el, poate tu, poate eu .. 
Nu, asa este. Tu esti de vina. Tind sa merg pe ideea ca e vina ta. E vina ta ca m-ai lasat sa plec, ca n-ai fost capabil sa ma tii langa tine. 
Te vei uita indelung la mine intrebandu-te oare cu ce ai gresit ? Si iti voi spune sa te uiti in trecut. Iti voi spune ca nu mai am incredere in tine si ca ne pierdem timpul incercand sa schimbam ceva. Eu am iesit de mult din relatia asta. Mi-a luat doar ceva timp sa o spun cu voce tare. 
Vreau altceva. Iar acela nu mai esti tu .. nu mai esti. Ai fost, o veche melodie pe care obisnuiam sa o ascult, care imi alina sufletul de fiecare data cand o ascultam. Acum, nu esti decat o placa zgariata care imi fute nervii .. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu