miercuri, 10 decembrie 2014

Fantoma vietii tale

Am iesit din viata ta intr-un mod neasteptat, cel putin de mine. Tu poate preconizai de mult acest moment..
Tu poate aveai de mult planuri cu ea. Tu poate te gandeai de mult la un nou inceput .. un nou inceput .. un nou inceput...fara mine. Un nou tu. Dar ce esti tu fara mine ?
Mai stii sa iubesti alt om inafara de mine ? Mai esti capabil sa saruti alte buze ? Te gandesti cum ar fi sa faci dragoste cu alta persoana ? Ti-ai imaginat secventa de "Noapte buna, pui. Te pup si te iubesc mult ! " cu altineva la capatul liniei ? Probabil ..
Sigur ..
Ai facut asta, altfel nu m-ai fi alungat asa, intr-un mod dezolant, patetic as putea spune.
Dar chiar daca ai plecat, stiu ca nu o sa ma uiti.
N-o vei face pentru ca sunt singurul om care ti-a marcat viata, in toate felurile. Cu dezamagiri , cu bucurii, surprize si deziluzii.
Eu te-am crescut. Eu ti-am aratat cum e sa iubesti, devenisem pentru tine ca tigara pentru un fumator. N-ai sa poti trai fara mine, iar dac-ai sa poti, o sa te chinui. Peste o luna, un an, in timp ce stai in fata sifonierului pregatindu-te sa pleci in oras, ma vei intreba in gand " Iubito, ce ar trebui sa port?" , iar eu nu-ti voi mai raspunde. Eu nu voi mai fii acolo. Iar un colt intunecat al mintii tale, constiinta ta iti va raspunde "Imbrac-o pe ea , pe ea ai ales-o, debaraseaza-te, nu-ti mai cauta trecutul, arunca hainele cele vechi, ia unele noi, ea nu va stii niciodata asa ca nu vei mai avea de ghicit "
N-o sa reusesti. O sa ma cauti in toate femeile cu care vei avea contact. Cand iti va fii lumea mai draga sa iti amintesti de mine, sa ti amintesti de toate momentele cand stateam la tine in pat si sa uiti ca e o alta |ea| acolo. cand o saruti sa ma simti cu toata fiinta mea si cand o sa crezi ca incepi sa o iubesti, cine stie, poate o sa apar din nou.. Sper sa ma visezi si sa ma ai pana si in cosmaruri. Iti vei trai viitorul intr-un trecut continuu.
Fantoma mea o sa te bantuie pana si cand vei bea apa din acel pahar portocaliu. Si-ai sa plangi, sa plangi atatea nopti echivalent la toate vorbele pe care mi le-ai spus ..
Ai s-o iubesti ? Poate ..
O sa te iubeasca ? Sigur ..
Asta daca iti va accepta tot cimitirul de amintiri pe care il ai ca bagaj de cala. Pe cel de mana, il va imbratisa zilnic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu