joi, 11 decembrie 2014

doare

doare, doare al dracu' de tare.
Ma doare sa deziluziile cum imi inunda viata.
Ma doare sa vad cum toate visele se napustesc intr-un decor anost.
Ma doare sa stiu ca nu esti langa mine si cum dezmierzi alt trup .
Ma doare cand imi imaginez momentul in care voi ramane doar o amintire.. cand te vei uita la pozele cu |noi| si pe vei spune : " da.. ea. a fost odata"
Asta nu e o poveste cu zane de adormit copiii. Asta nu e un bazm cu printi si printese in care indiferent de intamplari, printul isi saruta sortita si traiesc ferici pana la adanci batraneti ..
Te strig pentru ca ma doare, te voi steica pana mi se vor pecetlui buzele, pana imi vor creste maci in flacari pe ele..
Imi vor curge siroaie de lacrimi asemena sangelui din mine si voi simti cum ma sting incet.
Parca simt cum tot universul s-a aliat impotriva mea ..
Doare .. dor pana si gandurile. Le simt ca niste sulite de gheata ce imi strapung puternic creierul. Am amutit.
Nu stiu cine sunt sau cine ar trebui sa fiu . Eram un intreg, acum m-ai lasat goala pe jumatate ..

Un comentariu: