joi, 24 noiembrie 2011

Ce zi grea ..

O zi grea, grea dar totusi dusa la capat cu un sfarsit bun ! Ma bucur acum de linistea de acasa si imi savurez tigara cu multa pofta.
Am o stare de spirit .. nu stiu cum .. nici prea prea, nici foarte foarte. Pe de o parte ma simt bine ca ziua de azi am parcurs-o descurcandu-ma foarte bine, dar .. starea mea de suflet ma da de gol .. nu prea sunt ok.
Dar de ce dracu' ma simt asa ?!
Incet incet imi revin pentru ca ma gandesc la discutiile cu prietena mea Alexia de azi. Doamne.. fata aia mereu m-a facut sa ma simt extraordinar de bine. Are acel suflet de copil .. desi in el, stiu .. stiu ca sunt multe.
E la fel ca mine, uneori am impresia ca semanam prea mult. I-am povestit cum m-am simtit aseara si ce starea aveam .. si m-a inteles complet. Mereu o face. Starea aia .. cand stii ca nu te poate satisface nimeni in momentul respectiv, si te tot gandesti la momentele cand ...... si intr-un final .. te resemnezi. Altceva mai bun nu e de facut. Sa-l sun pe el ? NO WAY ! Nici de as ajunge sa ma urc pe pereti de dor si alte dastea, nu as face-o !
Daca stau bine sa ma gandesc, am avut multi iubiti .. dar, analizand totul, mi-am dat seama ca i-am avut absolut degeaba. Nici unul dintre ei nu ma facea sa ma simt in modul cum o facea el. Doamne ... era perfect ! Si nu ma refer neaparat la fizic ( desi arata chiar bine si avea un stil vestimentar foarte bine pus la punct, asta pentru mine contand foarte mult) , ma refer, la omul care era langa mine in pat, si starea de excitare care mi-o provoca ca nimeni altcineva .. Nu imi pot explica asta. Si in momentele de genu, cum sunt acum, starea "horny" pe care o am  .. God, decat sa mai stau asa, mai bine ma culc si incerc sa nu ma mai gandesc.
 ... Dar  nu prea pot. Si stau si ma chinui singura si ascult incontinuuuuuu melodia de la el : Lykke Li - I follow rivers. Nu ma pot satura de ea, si mi se deruleaza in minte toate momentele bune cu el.
Dar, vorba prietenei mele Alexia : " Wake up, girl ! Nu e capat de tara, e doar Constanta ! "


                                          Nimic, doar Anne

6 comentarii:

  1. Nu stiu de ce dar ma cuprinde un fior intens cand te citesc, soro.
    Nu ! Nu-i capat de lume, dar cum spuneam, pana si cel care da sfaturi aparent bune uneori clacheaza.
    Din nou aceeasi staree...
    Si-aceleasi intrebari pe care ti le-as pune:
    -Unde esti ?
    -Ce zici de-o tigare? ..De-un sfat ?!
    -Ce zici de noi ?:> >:)


    pupii' ;*

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. Unde sunt ? Mu sweet place, my home. Dar as vrea sa fiu in T3, blocul de pe langa statie de la 102, parter, primul apartament pe stanga, prima usa la dreapta, intr-un pat cald ..
    2. Ar merge 2, nu una :-j. Sfaturile tale mereu sunt bun venite !
    3. Noi ? Noi suntem noi mereu, acum depinde si in ce context il bagi pe " noi " ;;)


    pupiii

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. De ce nu-ncerci s-ajungi acolo ?! In lumea ta orice drum e posibil si poti deschide un portal numai din simple zambete.
    2.Hai cu tigarilee ;x. Sfaturi.. pe naibii. Am nevoie de-ombratisare si de cineva cu care sa vorbesc.
    3. Noi 2 si ataaat . Exact ca-n acea foaie A4 de azi din ora :*

    RăspundețiȘtergere
  4. 1. E o poveste foarte lunga :-j , si daca ti-as spune-o pe toata, si o sa ti-o spun odata si odata, nici tu nu ai mai vrea sa fii acolo oricat de mult ti-ai dori :).
    2. Atat de mult am nevoie de o tigare acum, si sa-mi bag picioarele, nici chistoace nu mai am :)). Cat de sfaturi ..stiu cum e. Sunt exact in aceeeasi stare de cacat :-j
    3. Mrrrrr, cand si unde =p~ ?

    RăspundețiȘtergere
  5. 1. Mereu sunt dispusa sa te ascult, stii ca tot ce faci mi se pare interesant .
    2. Eu niciatat, am fumat ca tampita :))
    3. Vedem noi.


    4.Hai ca fug la nanii, succes la teza la engleza maineee;x.
    Eu am de inv si la isto ca ma lasa dracu pe vara ..:)))


    Ai mai vazut tu scriitoare corigenta :))))))?

    RăspundețiȘtergere
  6. 1. Multumesc, apreciez ! Tot ce fac eu e interesant ?! Mai degraba ciudat .. e o mare invalmasala in viata si in mintea mea.
    2. Vreau vreau vreau vreau.
    3. PAS :))
    4. Esti in grupa cu mine, sufletul meu. Vom avea cred ca aceeasi teza jumatate de grupa <3.
    Cat despre scriitoare corigenta .. una ca tine nu. Dar ma stiu pe mine care daca nu iau macar 7 la test, raman la chimie .. so, THUMBS UP

    RăspundețiȘtergere