miercuri, 30 noiembrie 2011

Uneori



Uneori ma apuca asa o ambitie de-mi vine sa ma scol din pat si sa incep sa-mi vopsesc peretii si sa-mi fac o geanta noua din bete de bambus, sa dau foc la toate lumanarile din camera mea si sa scriu pe blog.


Uneori imi vine sa imi cumpar tigari si sa le fumez una dupa alta, sa respir nicotina si gudron ore in sir, sa imi pun creierul pe stand by si sa nu ma gandesc la nimic ! 


Uneori imi vine sa dansez atat de tare, sa nu-mi pese de cum se uita oamenii la mine, decat sa dansez pana nu mai pot, pana transpir,pana nu mai pot de febra musculara, pana o sa tampesc si ma ia salvarea.  ( venind vorba, misto sa te plimbi asa cu salvarea si sa auzi sirena cum urla deasupra ta, desi e cam stupid : nino nino nino ninooooo )


Uneori vreau sa ma fut, sa ma duc la un tip si sa-i spun cu o fata foarte serioasa: " Vreau sa facem sex.", imaginandu-mi ca el o sa zica da si o sa ma dezbrace, o sa ma puna pe masa de langa noi si chiar o sa... mda...


Uneori imi vine sa scriu o carte despre toate persoanele pe care as vrea sa le pocnesc in fata. Sa le pocnesc apoi sa zambesc si sa plec cu sentimentul acela de mandrie si de implinire !


Uneori imi vine sa iti dau foc, da' apoi ma razgandesc ca stiu ca dupa tot eu am sa plang ca proasta dupa tine si am sa te refret. Deci taiem.


Uneori as vrea sa sarut toate persoanele pe care le vad ( okaaaay, alea acceptabile!) sa vad stilul fiecaruia/


Uneori nu vreau decat sa beau cafea si sa te provesc cum ma privesti.






Alteori ma intreb daca merita, si de cele mai multe ori, nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu