vineri, 2 decembrie 2011

pa pa pa pa , te pup

Ma simt atat ,atat de bine ma simt,acum ca focul dintre noi 2 s-a stins.
Mi-am deschis agenda la capitolul ex ,tu esti cap de lista la minciuni cu te iubesc, ai avut sansa ta...de ajuns cu draga ta, trimiti mesaje cu povesti in care nu mai creeeed.

Am plecat sunt cu toate fetele in oras : pa pa pa te pup
Sa nu adormi sa ma astepti, ma intorc in 10 ani.
pa pa pa, te pup !

Esti rece si itsi va trece intr-un final, sper sa intelegi si tu e un rau necesar.
Am fost in locul tau baby nopti intregi am asteptat, adormeam singura in pat ..tu iti faceai mereu de cap.
Vezi si tu cum este ,eu nu am sa m-ai trec peste, scuze-le de a 2-a zii, e un nou capitol sa stii..
Stinge lumina asteapta si stai linistit, in noaptea asta e locul unde vei stii ce am simtit.

Am plecat sunt cu toate fetele in oras :pa pa pa te pup
Sa nu adormi sa ma astepti, ma intorc in 10 ani.
pa pa pa, te pup !




                                                  Nimic, doar Anne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu