duminică, 19 februarie 2012

the beginning :)

26 decemrie 2011. Aproximativ 5:30 A.M.
Ne pregatim sa plecam spre Bulgaria. Am dormit la el. Am dormit impreuna, ca de fiecare data de altfel. Noi jos in dormitorul lui iar ai nostri sus.
Da... e vorba de V. , "frate'miu". Pana acum circa 2 luni ii spuneam asa pt ca il iubeam exact ca pe un frate, chiar daca nu era. Tata era combinat cu ma-sa, nu aveam nici o treaba de sange, daca ma intelegeti.
Si am fost noi asa "brothers" o perioada luuunga de timp in care situatiile erau la fel, dar acum ... se pare ca noi ne-am schimbat. Mie una, inca imi e foarte greu sa cred. Am fost la Sighisoara impreuna, am dormit tot in aceeasi camera, NIMIC. A dormit la mine, am dormit la el de 10000 de ori, NIMIC.
Dar poate ca lucrurile astea, toate "nimicurile" astea ne-au apropiat fara sa ne dam seama ..
Si pe 26 dimineata am plecat in Bulgaria. Prima zi, ne-am trezit, am mancat, am fost pe partie, ne-am distrat, am fost la piscina. Inca nimic. Ei binee, a 2-a zi, seara la piscina, tachinandu-ne asa cum o faceam mai mereu, el tot razand de mine ca nu stiu sa inot, l-am amenintat ca il sarut daca nu inceteaza :)))).
Si nu a incetat
Si l-am sarutat ..
Pana si eu ramasesem uimita d gestul meu, oarecum involuntar... a fost un impuls. Defapt, cred ca a fost o dorinta ascunsa a mintii mele. Dar nu a ramas surprins..

Continuarea dragii mei, data viitoare. Revin cu mai multe detalii :*

With love, both sides :)

2 comentarii: