duminică, 12 februarie 2012

We're back.

Hei ... M-am intors !
Stiu ca nu am mai scris nimic de ceva timp ... mult timp chiar. Si cat timp nu am scris, s-au intamplat atatea ... incat nu mi-ar ajunge 2 zile de scris non-stop sa povestesc tot ..
Acasa nu mai beneficiez de accesul la internet. Din cauza mea, bine'nteles, pt ca mi-am pierdut stickul de net si nenorocitii astia de la RDS nu mai aduc altele !
N-am mai scris pe blog .. din decembrie. Si tot din acea perioada mi s-a complicat cacatul asta de viata ca dracu !
Facem un fel de plan de lectie ?
1. Am uitat complet si iremediabil de I. ! BRAVO MIE.
2. Stiti .. am aflat ca R., tipul cu care aveam de gand sa fiu, tipul pe care l-am desparit de gagica'sa .. dada, ala. E LOGODIT !!! Da.. WOW. Cu o tipa din Medias. Si o stiti pe tipa de care l-am despartit ? Retardata a acceptat sa se impace cu el. Ca don'soru oricum are nunta in 2014 si nu are nici o treaba cu viitoarea nevasta, ca si aia are iubit acolo la dracu'n praznic la ea. Deci, revenind, R. are si logodnica si iubita ! THUMBS UP, dude !
3. Prietenele mele, din trecut .. ei bine. S-au detasat mult de mine. Emm', mai ales, este paralela cu mine :). Certurile cu Uca sunt toooot mai dese si deja simt ca mi se umple paharul cat de curand ! Iar C. .. hmm, este si ea acolo, imi este prietena, dar tot am acel sentiment de nesiguranta si neincredere in ea. Si mai nou, de o vreme incoace, tovarasa mea de suflet este Anna <3.
4. Iubesc ...
oooh ! FUCK IT ! URASC SA IUBESC ! Urasc sa o recunosc..

S-au intamplat multe dragii mei .. Si despre ultima idee, va promit ca voi posta un articol cu toate detaliile.

With love, both sides :)

2 comentarii: