marți, 28 februarie 2012

FALSĂ

Ca dracu'. Asa ma simt. Absolut ca dracu' !
V. , stiu ca vei citi asta, hai, bucura-te :*. Dar te vei bucura degeaba, nu e din cauza ta, sincer, ma lasi rece.
Acum, vorbind cu voi cititorii.  Un mic motiv pentru care am renunat la V. , printre multe altele, cum am spus si in postarea anterioara este pt ca am intalnit pe altcineva.
19.02.2012. Duminica, port, Robert, plimbare pe faleza , taclale, Mozaic caffe, zambete, imbratisari, pupici, glume, seara perfecta. Acestea sunt cuvintele care ne descriu prima intalnire. Frumos, ai putea spune , nu ?
Si a fost, a fost magnific.
Si ne-am intalnit la sedintele de la Crucea Rosie, cafenele, majorat ..
Daaaa' de unde sa fie totul numai lapte si miere ?! De unde atata ?! Cand l-am luat, l-am luat cu tot cu probleme si toate cacaturile pe care le are in spate ! Mi-a trebuit mie macho man, care vorbeste, filtreaza cu toate pizdele. Am pus ca proasta botu' la vrajala lui ..
Asa-mi trebuie daca sunt proasta .. :) Dar nu e capat de tara, ce pula mea.
"Acum esti iubita lui dar te simti a nimanui " - moaaa. ce ma descrie !
Asta e frate, trecem si peste asta. Fuck love, just give me diamonds ! 

2 comentarii: