luni, 18 iunie 2012

For what ? II

 Cum a ramas cu sfarsitul povestii legate de comentiariul lui Iub ? A fost .. ei' cum sa va spun. Ma asteptam la acel raspuns. 
Iub : Doamne .. ti-am spus ca eram foarte bine dispus, si imi placea poza aia si i-am dat un like si un comentariu .. parca cine stie ce i-am zis. trebuia sa ne certam si pe ziua de azi, nu ?
E : Dar cine se cearta ?
Iub : Mda. Atunci de ce tot imi scoti ochii cu ea. Uite, numai pot eu dupa ea, acuma .. Doamne ..
Eu : Nu, dar mi-a picat asa putin ceru in cap, de'odata . A fost deranjant. Ma rog, las-o balta..
Iub : Ok :). Nu o sa mai dau nici un coment la vreo fata.
Eu : Nu am zis asta.
Iub : De parca tu nu vorbesti cu X si Y . Eu nici macar nu vorbesc cu aia si i-am dat un cacat de coment.
Eu : Stii ceva ? Intepreteaza in pula mea cum vrei !
Iub : Cine cu cine se cearta, ha ?
Eu : LAS-O ASA. NU MAI CONTEAZA !

Vreau sa va zic ca ma asteptam la acest gen de discutie in proportie de 99 %. Nu am avut de ce sa ma cert cu el, sa creez o discutie monstru. A fost , cacat .. Nici eu nu sunt usa de biserica. Totul este ok acum . Spre fericirea mea.
Imi place sa vad cum il vad ca isi cere scuze din orice. Imi place uneori sa il vad suferind. Imi place uneori sa ne certam din nimicuri. Imi place uneori, sa fiu doar eu cu mine. Imi place uneori ...sa fiu a nimanui. 


M-am gandit, odata cu toate povestile/pozele/citatele sa mai adaug cate o melodie de suflet ! De exemplu, am descoperit astazi in jurul orei 21, jumatate din populatia de pe facebook distribuisera aceasta melodie. Si se pare ca vara asta se intoarce cu valuri de melodii in limba romana .. Enjoy ! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu