joi, 14 iunie 2012

Vesnic.

Astazi, 15 iunie 2012. Zi speciala.
Tot ce vreau este sa urez un sincer si calduros LA MULTI ANI, bunului, dragastosului, intelegatorului meu iubit si sa ii spun, chiar si indirect ca il iubesc mai mult decat pot exprima in cuvinte.
Nu iti pot spune cat de mult te iubesc, dar fiecare bataie a inimii mele iti va sopti atunci cand suntem impreuna.
Sunt inexplicabil, incredibil, irevocabil si neconditionat indragostita de el. Si stiti de ce ? Pentru ca ma face fericita. Ma face sa ma simt frumoasa chiar si in cele mai urate dimineti. Ma face sa ma simt bine cand trec prin momente grele. Ma surprinde la fiecare pas. Ma intelege doar dintr-o privire. Ma simte. Si .. lucrul cel mai important, imi arata, mereu intr-un mod diferit, cat de mult ma iubeste !
Tot ce scriu, fiecare cuvant pe care il insir .. au in cosistenta lor o bucata din sufletul meu si lacrimi de fericire.
Cand inchid ochii, in mintea mea apare chipul lui senin, vocea lui calda, atingerile lui fine si dragostea radianta cu care ma dezmiarda zi de zi.
Sincer, cuvintele ar fi de prisos in momentele de acest gen. In corcondanta cu prezentul, cu faptele, cu amintirile, nu fac doi bani. Iubirea are nevoie de dovezi, nu de explicatii. Dar, cand scriu,  inima mea parca stie ca el simte fiecare gand de-al meu care duce catre persoana lui.

Tot ce mi se intampla face parte din mine, deci o parte din el ma intregeste cumva..

Il am. Stiu ca e al meu. Defapt, ar fi gresit sa spun ca imi apartine. Nu il pot trata ca pe un obiect. Dar daca am lua-o asa. Ar fi tot ce am mai de pret, mai sfant, mai iubit. Ma simt in stare sa spun ca el.. e lumea mea .
Nu poti strange in brate toata lumea. In brate poti strange un singur om. Dar and acela e omul iubit, strangi in brate toata lumea..

Nu cred ca ar mai avea rost sa mai spun nimic .. Esentialul iese la suprafata inca din prima propozitie.
Iubitule .. tot ce iti doresc este sanatate. Pentru ca stiu ca iubirea mea va fi neconditioanata si odata cu ea se impleteste si fericirea.
TE IUBESC !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu