vineri, 15 iunie 2012

Sometimes it's hard and you don’t realised for what.

Ai fi de acord ca tovarasul/tovarasa ta sa le comenteze la pozele altor fete/baieti, urandu-le " Somn usor ! ;;):*" dupa tot felul de discutii legate de tema asta ?
Daca tu esti de acord, ei bine, eu NU ! :) Nici nu mi se pare normal.. Poate problema e la mine, poate eu sunt absurda, anormala, parelala, nebuna.. Si poate incerc prea mult sa iau mereu vina asupra mea, sa ma prefac ca totusi, eu am luat-o razna si ca el nu ... el nu e de vina cu nimic.
Dar.. in viata, trebuie sa luam decizii, sa incercam ce-i mai greu, si sa nu ne uitam niciodata inapoi. Putem sa fugim de greselile noastre , dar nu si de regrete . Putem sa ne jucam si sa facem teatru , dar karma mereu se va intoarce. 
Urasc ca a inceput sa imi pese ! Urasc ca am inceput din nou sa iubesc ! Urasc momentele de genul asta in care este imperios necesar sa mi se dispuna anumite informatii de care nu as fi avut nevoie daca nu imi pasa..
Si daca ma comport ca si cum nu se intampla nimic ? Nu e bine .. va continua sa repete acelasi greseli ..
Dar daca ii cer anumite explicatii legate de ce s-a intamplat ? Tot nu e bine. Imi va reprosa ca el nu mai are libertate si tot felul de scuze patetice si in final tot eu sa ma simt nasol.
Dar daca fac pe suparata/inabordabila si ii explic tot ? Nici asa nu e bine. Imi va spune ca nu am incredere in el si ca iar ma supar degeaba. 
CE DE CACAT !
Clar. Relatiile rezista mai mult cand facebok'ul nu stie de ele :d. 
Revin cu amanunte cat pot de repede si cu starea situatiei. 

Un comentariu: