vineri, 29 iunie 2012

Pause.

d" O sa te surprinda, stiu asta. dar nu mai pot tine in mine. deja e prea mult, si nu vreau sa se ajunga la mai rau ... sper doar ca ma vei intelege, numai stiu ce sa cred despre tine.. simt ca aci nu te mai suport, colo ca nu ma mai satur de tine.. poate mi se pare, dar totul devine cam monoton, tie parca nu iti mai convine nimic, faci figuri din ce in ce mai des, ba chiar mai nou crezi ca ai total controlul asupra relatiei noastre.. UNEORI, stii, chiar te comporti frumos, dar parca s-au rarit momentele alea.. cum erau la inceput. pui foarte tare accent pe valoarea banilor, pe de'oparte te inteleg.. dar stii ca eu nu sunt asa.. am renuntat la multe pt tine, am riscat mult, am lasat mult de la mine, si poate chiar nu  vezi unele chestii. inainte.. faceam numai ce vroiam eu, acum, tin cont de ceea ce vrei si tu, si uneori numai imi fac mie pe plac pt ca nu vrei tu sau pt ca nu iti place sau pt ca ti s-a sictirit tie.. ma faci din ce in ce mai des sa cred ca esti un om cu 2 fete, una zici, alta faci. ti-am mai spus, mi-am facut prieten, nu stapan .. simt ca cedez, iti jur. nu vreau, dar crede-ma, am nevoie de o pauza, sa fiu doar eu cu mine ..am incercat sa merg pe principiul ca intr-o relatie fiecare renunta la orgolii si ca fiecare lasa de la el, dar uneori chiar simt ca nu am cu cine.. ma doare ca nu ai putut simti chestiile astea fara a fii nevoie sa ti le spun eu.. nu vroiam sa se ajunga aici, dar crede-ma ca e mai bine asa. nu e o despartire, nu cumva sa crezi asta, este doar o .. "pauza" pt ca fiecare sa-si petreaca timpul cu el insusi. Te voi cauta eu.. Te iubesc, micutule.. crede-ma, chiar te iubesc. "

A fost ceea ce i-am spus ...
Printre lacrimi de sange  ravasite ce suna a "el" in ochi, maini tremurande, voce  fara vlaga si cu sufletul inundat de durere .. Pauza la sangele ce cirucula in vene, Stop la surasul de copil , Play la lacrimile ce curg iar si iar..

Enna here, fucked up

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu