vineri, 3 august 2012

4.

4 luni de concubinaj cu noua mea jumatate..
Urasc cifra 4 !
Ma face mereu sa ma gandesc la I. , la 4 februarie .. la acei ani plini de dragoste, lacrimi, sentimente, fericire, optimism si copilarie ..
De ce imi aduc mereu aminte de el ?
Imi amintesc de el, drama a adolescentei mele. imi amintesc de el ca si ar fi fost ieri. dar ieri a fost acum multi ani, iar tot ce a ramas astazi sunt doar amintirile pe care inima s-a incapatanat atat de mult sa le pastreze..
Gandul imi zboara la el foarte rar, dar totusi intr-un colt al mintii mele, un colt intunecat, stiu ca se afla toate momentele petrecute cu el ..
Afara ploua, e urat .. poate asta este inca un motiv pt care ma tot rascolesc atat, pt care ma bantuie tot felul de remuscari si amintiri. Si totusi, nu sunt legate numai de el, de I. ..
Sunt legate de viata mea, de tot ce am insemnat eu pana acum, de tot ce am facut si am trait.. de trecut.
Pe tot parcursul vietii mele am trait numai in cumpene, incercari si obstacole. Si poate toate acestea m-au ajutat sa devin ceea ce sunt acum si sa vad lucrurile dintr-o alta perspectiva..
Dar cred ca tot ce conteaza acum este sa ma axez pe ceea ce conteaza. Pe relatia mea care pare sa conteze mai mult decat orice in unele momente. Fiindca traiesc langa un om care ma iubeste enorm si care ar face orice numai pt a ma vedea fericita. Un om care m-a iertat chiar si atunci cand nu meritam deloc, un om pt care merita sa lupt, un om care nu merita tot ceea ce i-am facut, cum l-am ranit si cum l-am mintit. Si cu toate astea a fost langa mine mereu, fara prejudecati, fara compromisuri ..
Parca il aud si acum, dupa ce greseam, realizam ca am gresit, ca l-am suparat si l-am dezamagit..
"De ce plangi?" il aud si acum spunandu-mi si luandu-ma de mana ca sa ma asigure ca orice s-ar intampla, va fi langa mine...
Si tin la el, mult .. Dar uneori parca ma indoiesc de asta. Sau poate este doar acel sentiment ca i-ar fii mai bine fara mine si ca eu nu il merit, n-ar mai suferii atat..
Continui sa lupt, sa ma caiesc pt tot raul care l-am facut, sa incerc sa-mi indrept greselile si sa trag de mine si sa-mi revin pt ca stiu un singur lucru : mi-ar fii greu fara el ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu