miercuri, 15 august 2012

Deep.

Doreste o noua postare pe blog, pentru ca dupa cum spune, ii place sa ma citeasca.
Noroc ca am inspiratie, mai mult sau mai putin.
Simt indiferenta din partea lui .. si poate ma insel, dar nu stiu de ce inauntrul meu simt o oarecare tristete.
Simt ca, pe alocuri ii place sa stie ca ma simt asa, se simte implinit.. ca oricine de altfel. Nimeni nu recunoaste, nimeni nu are puterea de a marturisi, ca desi te doare sa stii ca persoana pe care o iubesti sufera pt tine, adanc in tine te completezi cu tistretea celui de langa tine..
Poate ca stiu ca ma iubeste, dar de ce azi il simt paralel cu mine ? De ce il simt cu gandul in alta parte ?
Posibil sa fie afectat inca de despartirea de iubita lui, nu ma indoiesc de asta..
Tot ce imi doream sa aud de  era " si eu imi doresc sa fiu acum langa tine,sa te strang in brate si sa te sarut.. si orice s-ar intampla sa stii ca te iubesc " ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu