joi, 16 august 2012

plec

M-AM SATURAT, JUR !
Abia astept, sa plec in Europa sa uit de tot si de toate, sa scap de remuscari, de urmele trecutului si de fantomele amintirii care noaptea nu ma lasa sa dorm !
E o escapada destul de mica, 2 saptamani. Dar sper sa functioneze, sper sa ma linistesc, departe de tot. De familie, prieteni, tot ..
Simt ca totul se intoarce impotriva mea, simt ca o iau razna tot mai mult pe zi ce trece si ca nu mai constientizez ca tot ce ar trebui sa conteze este axarea pe viata mea ...
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV !!!!!!!!!! X(
I'm goin' crazy.. i'm about to lose my fucking mind !
IN PULA MEA. M-AM SATURAT CA IN FIECARE SEARA SA MA GANDESC LA TINE.
M-am saturat sa imi spui vorbe goale, cuvinte si povesti.
M-am saturat sa crezi ca sunt orbita de tine si ca deasta nu ma "focusez" pe relatia mea.

And ...
V : poate pentru o perioada...trebuie sa ma uiti si sa te focusezi pe relatia ta, nu vreau asta dar..este cel mai bine pentru tine si el.nu ma intelege gresit.  cred ca iti dai seama scopul meu si ca acela nu este sa te ranesc ci doar sa iti fac un bine.

DONE. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu