vineri, 10 august 2012

Si din cer n-or sa mai cada lacrimi ...

Navodari, plaja, ursus revolution, bere, muzica, prieteni, revederi, tigari, urlete, mesaje, nisip,ploaie, arome, priviri, nu in ultimul rand, V. .....
Am ramas prieteni. Foarte buni prieteni. Am revenit la statutul de "brothers", sau cel putin asa imi cer mie insami sa cred, imi ordon asta...
Nu pot trece peste trecutul meu cu el, face parte din mine. Si..il iubesc ca pe ochii mei din cap.
Am in minte toate secventele cu el, toate momentele, toate amintirile..
E singura persoana care indiferent de moment imi reda starea de bine, e singura persoana in a carei brate m-am simtit mereu in siguranta, e singura persoana la care am gasit mereu intelegere, e singura persoana care nu ma judeca, e singura persoana care a fost "acolo" ...
Printre multe alte faze de astazi, doar una mi-a pus capac..
A inceput ploaia, am inceput sa fugim .. mana in mana am ajuns la un local..
Cargo - Daca ploaia s-ar opri. FATALITY. Si-am simtit cum lumea mea se prabuseste, incet, incet ...
Erau 2, pe poteca, dansau in ploaie, se sarutau ... Si mi se rupea inima.. Printre atatea suflete, ma simteam mai singura ca niciodata...
V. era acolo, si aveam ochii inlacrimati, a vazut, insa nu a schitat nimic.. a preferat doar sa ma stranga in brate..
Nu imi doream altceva mai mult in acel moment decat sa il sarut. Nimic mai mult, doar atat ..
Prietenul meu iubitor nu era acolo, tocmai de aceea ma simteam asa singura. Mi-a zburat un gand la el, imi trimitea mesaj dupa mesaj, vorbeam cu el, insa nu sesizam ce fac.. Eram paralela cu ceea ce se intampla in jurul meu ..
Stia ce imi doream, mai tarziu mi-a marturisit ca si el vroia acelasi lucru, insa, nu s-a putut.
" sis, eu te voi iubi oricum mereu "
Si cu asta clar m-a facut sa ma simt mult mai bine (sunt sarcastica acum), am tricoul lui pe mine, ascult Cargo, am o stare de tot cacatul , langa mine .. nimeni.
Si .. atat am avut de zis.
Pace.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu