luni, 13 august 2012

Cate lupte de dau in mine fara s'auzi un urlet ..

Dar oare m-ai rezist ?!
Nu mult.. Dar imi repet in minte in fiecare secunda " o sa fie bine, iti vei reveni, vei trece peste, trebuie sa ramaneti doar prieteni, axeaza-te pe relatia ta, prietenul tau te iubeste enorm, el are iubita .. "
In fiecare noapte ma cert cu mine.. In fiecare noapte ma gandesc la el si la ce a fost, la ce am devenit..
V : "eu vreau ca tu sa fii fericita si ma doare atunci cand stiu ca eu sunt cauza tristetii tale.."

Siii .. cum sa iti revii ? :)


V: Zi!
E: Ce sa iti mai zic, Vlad ? ca azi imi venea din nou sa te sarut si sa te strang in brate, si ca deobicei, m-am abtinut pt ca " you do'nt cheet anymore" ?
V: Hey you douche, i had the same feeling and when your sis camed i was like ,,holy shit ,game over''..


El numai e, au ramas doar sticlele ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu