joi, 9 august 2012

Admin it, u can't stop from it !

La dracu' cu amintirile .. doar da-le foc. E cel mai bine. :)
C. ,
R. ,
S. ,
V...
Ma rascolesc toate amintirile cu ei.. Iar simt nevoia sa explorez " noul " .. chiar daca noul e vechi. Vreau sa vad daca e imbunatatit , antrenat .. Nu imi place monotonia. Nu imi place sa fiu axata doar pe o singura persoana, pentru ca desi o iubesc, nu.. nu pot sa nu recurg la a cadea in pacatul de a insela .. Chiar daca mai tarziu regret, mai mult sau mai putin ..
Cineva mi-a spus ... : "this is stuck in your blood" .
De ce nu pot fii fidela ? De ce prefer mereu sa abuzez de bunatatea si dragostea celor ce ma iubesc si fug cu capul inainte spre ispita, ajungand sa ma lovesc de perete ?
Se spune ca intr-o relatie, partenerii nu iubesc la fel, ci unul iubeste mai mult. CLAR NU SUNT EU ACEEA!
De ce nu pot si eu , macar sa incerc sa ma apropii te extemporalul lui ?
Mi s-a mai spus " poti, dar defapt, nu vrei " ... poate asa e .. Poate nu stiu sa ma controlez. 
Defapt, mereu am stiut un singur lucru : ai doar o viata, traieste fiecare zi ca si cum ar fii ultima " . Viata nu are amuzament daca nu risti. Nu ?
Stii, cu toate astea, imi plac noptile pierdute prin cluburi, imi plac zilele in care nu stiu cum il cheama pe tipul cu care am fost cu o seara inainte, imi place sa stiu ca nu tin cont de nimeni, dar.. mereu imi va lipsi si acel calduros "te iubesc" , spus la ureche dupa o partida buna de sex cand stau in pat cu capul pe pieptul lui cu melodia noastra in surdina si lumina difuza..
What should I do ? ..

3 comentarii:

  1. din punctul asta de vedere ne asemanam. si da poate this is stuck in our blood, poate as e gena noastra... sa inselam chiasr daca avem parte de cea mai mare iubire... cam pe aceasi linie sunt si eu

    RăspundețiȘtergere
  2. blondo, blondo...
    Ce sa-i faci, mamă ?
    Înșeli o perioadă. Când îți dai seama că defapt tânjești după altceva, te-ntorci la inocența dar... parca îți lipsește adrenalina.

    Ce-ar trebui sa faci?
    Urmeaza-ti instinctele carnale !!! :)

    RăspundețiȘtergere