duminică, 4 decembrie 2011

4, oare mai tii minte ?

E 4 din nou .. era inevitabil sa nu fie .. Dar ce semnifica 4 ?
Ei bine .. 4 semnifica ziua in care te-am sarutat prima data, cand ti-am simtit buzele calde lipite de ale mele, prima data cand parfumul tau mi-a strapuns simturile, prima data cand am simtit ca iubesc.
4 februarie 2010..mai exact.
Zi de joi, in jur de ora 18:00, Constanta-Cumpana, blocul postei, etaj 1 .. nu voi uita niciodata.
Cate amintiri, cat timp a trecut ... pun pariu ca la momentul actual nu iti mai aduci aminte de nimic. Esti prea preocupat cu actuala ta iubita. Esti prea preocupat cu orice altceva, inafara de mine..
Imi aduc aminte momentele frumoase petrecute cu tine, si surad..
Oare mai tii minte cand ne plimbam singuri pe strazi, cand ne opream in mijlocul soselei, ne luam de maini si incepeam sa ne invartim ?
Oare mai tii minte cand fumam prin scari sa nu ne vada mama ta ?
Oare mai tii minte cand mi-am taiat venele pentru tine pentru ca intrasem in despresie si cat m-ai certat si aproape ca iti venea sa ma bati ?
Oare mai tii minte melodia noastra?
Oare mai tii minte ziua in care am facut un an si mi-ai daruit acel lantisor superb cu pandantivul in forma de inima cu piatra albasta ? Pe care nici acum nu l-am dat jos .. e tot ce mai imi aminteste de tine.
Oare mai tii minte ziua Claudiei cand ne jucam prin casa, dansam si cum ma obligai sa mananc si ma starfoleam, in cele din urma tu ajungand sa imi dai mancare in gura precum copiilor de 2 ani ?
Oare mai tii minte primele poze cu noi ?
Oare mai tii minte cand eram certati vara si ne intalneam pe plaja si ne aruncam priviri, in cele din urma, sarutandu-ne in mare?
Oare mai tii minte prima noastra iesire in oras ? Mai tii minte cum ai incercat sa ma inveti sa joc biliard si radeai de mainile mele micute?
Oare mai tii minte cand veneai drogat si te intalneai cu mine ?
Oare mai tii minte cum mi te-ai pus in genunchi si ma implorai sa te iert cand aflasem ca te-ai sarutat cu proasta de Kmy ?
Oare mai tii minte cu ne jucam cu sora mea ?
Oare mai tii minte cum ne certam pe strada, apoi ne luam in brate si ne sarutam cu foc ?
Oare mai tii minte cat de bine ne simteam impreuna ? Mai tii minte ca eram singura persoana care stia totul despre tine si careia i te destainuiai cu totul ? Mai tii minte ca de fiecare data cand te simteai nasol, ma sunai si ne vedeam si iti redam starea de bine ?
Oare mai tii minte cand ti-ai spart ceasul preferat din cauza mea ?
Oare mai tii minte cand ai venit din Austria si m-ai vazut cu Ony, crezand ca nu mai simt nimic pentru tine ?
Oare mai tii minte cum veneai la mine la banca si fumam , spargeam seminte, radeam, barfeam si mancam stixuri ?
Oare mai tii minte cum stateam cu orele la telefon vorbind despre tot ce este posibil ?
Oare mai tii minte cand mi-ai aratat biserica ta ?
Oare mai tii minte cand ne-am sarutat ultima ora ?
Oare mai tii minte ca eu eram " blonda ta" ?
Oare mai tii minte cat de mult ne iubeam, ba, prostule ? ....


                                                                                                                    Blonda ta, Enna..


2 comentarii:

  1. Hei fa scrisul alb ca-mi chinui ochii cu cititul :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest "Mai tii minte..." urmat de multa durere aparea si in blogul unui tip pe yahoo 360(cand mai exista).Blogul era al unui Andrei213/a213 si postarea "Mai tii minte" avut cea mai mare "audienta".Nu te acuz de nimic! Andrei'13

    RăspundețiȘtergere