marți, 13 decembrie 2011

vai de voi :)


Dumnezeule ! Unde pula mea v-am gasit frate ?!
Prieteni ?
Du-va-n pula mea de ipocriti !
Cand sunt toate bune, te pupa toti in cur. Cand ai nevoie de ajutor sau de ceva, pleaca care pe unde apuca.
Voi va numiti prieteni ma ? Voi stiti ce inseamna PRIETENIA ?! Habar n-aveti, idiotilor !
Prietenia - dragoste, respect, incredere, atasament, bunavointa, devotament, adevar, prezenta, destainuire.
Ei bine, voi, fraieri ce sunteti, m-ati vinde si pentru o acadea.
Nu am numai oameni de genul in viata mea. Imi pot numara amicii, prietenii pe degetele de la o singura mana :)
2 !
Uca si Emm' , iar C. este in devenire, dar inca trece prin probele de incredere, gen.
Emm' ... o cunosc de atata timp, 10 ani. Desi, in ultimul timp ma dezamageste tot mai des, si ma cam face sa imi cam pierd incredea in ea. Sper sa isi revina la normal cat mai repede, ca nu mai tin mult la toate gesturile ei.
Uca.. mi-a devenit prietena la inceputul anului. La inceput nu o suportam. Acum e micul meu copil <3, spun asta pentru ca ea e putintel mai copil, iar eu, matura si experimentata de mine, o ajut mereu .

In rest, ceilalti, doar cunostinte. Puteti sa muriti calcati de tren, nemernicilor.
Simtiti-va, SCARBELOR !



P.S : Dragii si dragele mele, sunteti niste CAUZE PIERDUTE.



Nimic, doar Anne



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu