marți, 20 decembrie 2011

urasc ..

Urasc...faptul ca aleg nepasarea pentru simplul motiv ca e mai usor.Mai ales atunci cand realizez ca defapt imi pasa.
Urasc... mediocritatea in care m-am blocat.
Urasc...ca am pierdut niste oameni care-si merita numele de om, ca am alungat fara remuscari persoane cu suflet bun iar in locul lor, am primit fara sa stau pe ganduri, cele mai mari javre...
Urasc...ca ma confrunt cu aceiasi rutina zilnica.
Urasc...ca m-am maturizat de la o varsta la care altii inca viseaza frumos, iar eu infrunt dur realitatea.
Urasc...ca nu am acele 2 persoane care reprezinta tot pentru mine..
Urasc...ca trebuie sa am 2 fetze, ca in mine traiesc 2 personalitati total diferite.
Urasc...ca am devenit ceea ce nu am crezut ca voi deveni vreodata.
Urasc...persoanele care spun ca vor fii langa mine si ma mint cu atata ipocrizie pe care o urasc amarnic.
Urasc...ca defapt spun mereu ca ma iubesc doar pentru simplul fapt ca trebuie sa ma mint singura ca nu ma mai urasc..
Urasc...ca traiesc printre oameni care spun 1 % din ceea ce gandesc, iar jumatate mint ..
Urasc...ca in fiecare zi trebuie sa asez un zambet care ascunde toate problemele prin care trec, iar in ochii..in suflet ? Cui ii pasa de un suflet?  Cine s-ar opri o clipa  insignifianta in loc, sa ma ia de mana si sa imi spuna ca ma intelege? Raspunsul inevitabil, este NIMENI.
Urasc...ca cealalta jumatate a mea de pat e goala.
Urasc...ca aveam totul. Cand spun "totul"..nu ma refer la partile materiale, ma refer ca aveam persoanele necesare langa mine. Atat..
Urasc...ca nu mai imi pasa de ceilalti, ca sunt indiferenta cu setimentele lor, doar din simplul fapt ca eu nu mai pot avea asa ceva.
Urasc...ca am devenit alta persoana din cauza altora, din cauza suferintei, din cauza ca atunci cand mie imi pasa ... ceilalti se intorceau si plecau fara scrupule.
Urasc...ca am o satisfactie nebuna sa fac oamenii sa sufere, ca imi place sa ii vad inebunind ..
Urasc...universul care isi aliniaza stelele in defavoarea mea. 

2 comentarii:

  1. urasc 90% din ceea ce urasti tu. te inteleg si iti cunosc infernul prin care treci...suflet chinuit si om nedreptatit de viata.

    RăspundețiȘtergere
  2. @parfum sentimental : Multumesc pentru intelegere !

    RăspundețiȘtergere