sâmbătă, 10 decembrie 2011

ma jelesc fara scrupule amintirilor ..


 nasol moment ..
imi vine sa ma urc pe pereti de dorul tau.
te vreu aici. vreau sa stiu ca esti al meu si ca nu mi mai poate lua nimeni. vreau sa fim "noi" din nou ..
vreau sa stiu ca pot pune mana pe telefon si sa te sun sa ma descarc in momentele astea de cumpana .. iub, mi-e dor de tine ..
mai mult ca niciodata mi-e dor de tine. as da orice sa stii asta. dar chiar daca ai stii, nu ti-ar pasa,sunt convinsa ..
adica.. de ce ti-ar pasa? nu ar avea de ce ..
ai prietena acum, fata pentru care m-ai lasat pe mine.. fata cu care ma intalnesc destul de des si imi vine sa o scuip stiind ca iti saruta buzele, ca te tine in brate si ca vorbeste zilnic cu tine.
de ce nu te mai am ?
de ce ai plecat ?
mai bine mureai si macar stiam ca nu se dezmiarda alta cu pretenta ta ..
mi-e dor sa facem totul impreuna..
mi-e dor sa mor de ras cu tine pana la lacrimi, sa am crize de ras cu tine ! sa radem unul de altul ..
sa avem momente grele si sa discutam ore intregi pe tema lor, in final uitand tot ..
mi-e dor de ochii tai caprui patrunzatori, nu o sa ii pot uita niciodata. erau superbi.
mi-aduc aminte cand ti-am simtit buzele lipite de ale mele pentru ultima oara, bine'nteles..nimic nu mai era la fel. simteam o oarecare scarba .. scarba pentru ca limba ei a fost in gura ta. scarba pentru ca sarutam aceleasi buze.
mi-e dor ca prietenii tai sa te critice cand ma suparai, mi-e dor sa aud cum iti reprosau " nu ai sa mai gasesti niciodata o fata ca ea, ca sa iti accepte tie toate cacaturile", toata lumea spunea asta .. numai tu nu o credeai.
mi-e dor sa ma strigi asa amuzant " Maricica " .. cand mi-aduc aminte cum te intrebau amicii cu cine vorbesti la telefon sau cu cine te intalnesti in fiecare seara si tu spuneai razand " cu maricica".. of, iubitule, ce dor imi e sa ne vedem in fiecare seara si sa luam toate strazile la rand plimbandu-ne.. toate bancile ne cunosteau.
mi-e dor sa povestim ce am facut pe tot parcursul zilei, absolut tot.
mi-e dor sa stiu ca sunt singura persoana care te cunoaste COMPLET... doamne, iti cunosteam fiecare gest, fiecare particica a corpului, fiecare vorba, fiecare replica, tot. iti cunosteam toata isoria ... stiam pana si ceea ce nu stiau cei mai buni prieteni ai tai ..
acum, in momentul in care scriu,tremur.
vreau sa fii aici sa ma incalzesti ..
vreau sa fii aici si sa imi soptesti la ureche "te iubesc" ...  cat de dor imi e sa aud asta ..
imi vine sa iau telefonul in mana, sa te sun si sa urlu " Mi-e dor de tineeeeeeee!" .. si tu sa spui " Si mieeeeee"
mi-e dor de tot ..
de ce trebuie sa ma prefac ca sunt bine ? de ce trebuie sa tin tot in mine ?  de ce trebuie ca tu sa nu mai stii de mine ?
mi-e dor de tine si fara sa mai zic ceva, inchei aici ca doare .. au fost doar un " el si-o ea " .



Blonda ta, Enna ..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu