joi, 15 decembrie 2011

Oare chiar iti e ....


dor ?

Am ajuns sa apuc clipa in care sa mi se comunice ca intrebi de mine ?
Sa mie se spuna ca iti e un posibil dor de mine ?
NU CRED.
Azi, joi, 15.12.2011 - ora 22:40.
Ma suna Simo, cea care stie aproximativ toata istoria noastra. Mai mult sfarsitul, ce-i drept. Tragicul sfarsit.
Ea este buna mea prietena din Cumpana.
Ma suna, raspund. In prima faza nu stiam daca sa o fac sau nu. In cele din urma, raspunzand cu o glas cald si duios.
Eu : Heeeeeeeeeeeei !
S : Ce faaaaci ?
Eu : Bineee, uite stau. Ma plicti .. bla bla. dastea. Tu ? Pari foarte fericita . Te-ai impacat cu Flrn ? (Flrn fiind iubitul ei de 1 an si cva de care se despartise recent pt ca l-a cam inselat)
S : Neah, as fii vrut eu. Dar ghici cu cine am staaaaaat ? :X:X:X
Eu : Habar n-am ...
S : Cu I !!!!
Eu : WTF ! Nu cred ! Cand ? Cum ? Unde ?
S : Pai eram afara, ma pregateam sa plec spre casa si in drum am dat de al, si am mai stat putin de vorba cu el. Si ma tot intreba de tine .. Ce mai faci ? Daca ti-am povestit atunci cand mi-a zis sa iti spun ca ii e dor de tine. Si i-am zis ca da. Si el a intrebat " si ce a zis ? " si eu " a zis ca esti un mare prost " - ca sa vad ce zice, gen
(desi, eu nu am spus asta, evident. )
S : Si el face cica " hiii :o. asa a zis ? " dar cu stilul ala al lui de amuzat si pana mea, tu stii mai bine.
Eu : Bine'nteles ...
S : Mda, si nu mai stiu cum venise vorba si incepuse sa imi spuna ca uneori sta asa si se gandeste la momentele alea petrecute cu tine, cat sunt de multe si frumoase si imi zicea ca el nu se mai simtea cu nimeni la fel de bine cum se simtea cand era cu tine. 

(M-am bucurat enorm cand am auzit asta .. aproape imi dadusera lacrimile)

S : Si l-am intrebat daca nu era cu aia .. daca s-ar fii impacat cu tine. Fata .. si fara nici o retinere mi-a raspuns asa rapid " DA".
Eu : Nu cred ? Vorbesti serios ? Dar oricum, e cu aia de mult timp, deci .. nu mai au nici un rost vorbele astea .. Sunt de foarte mult timp impreuna. Ai vazut ca au fost si in Oraselul copiilor, si vad ca le merge chiar bine, pana mea.. Dar eu continui sa sper ca o sa se desparta !!! N-or sa mai stea mult impreunaaaaa
S : Da ... pana mea. De ce nu incerci sa-i desparti ?
Eu : N-am ma cum ... sunt de prea mult timp impreuna. Cred ca deja tine mult la ea..
S : Phhh .. imi zisese ca sunt de 9 sau 8 luni impreuna ..
Eu : Tu iti dai seama .....
S : In martie fac un an !!!
Eu : Da, S, stiu ..
S : Si voi in februarie faceati 2 .. ce dragu ..
Eu : Dragu pe dracu' , S ! Pe dracu ! Cum sa fie dragu cand eu stau si sufar ca proasta dupa el si el nici macar ....
S : Baaa, da chiar. Nu stiu cum venise vorba si i-am zis ca "uite ma ca fata sufera dupa tine, prostule"  si el " ee. ce-ai ma ? cum sa sufere dupa mine ? dup-atata timp" si eu tot ii ziceam .. si mi-a zis ca il suna cineva cu nr ascuns aproape in fiecare seara si numai dupa 23.24, si nu vorbeste. Si eu am zis " ce proasta :))" si dupa imediat " aaaa. ce Prost. prost dada " .. si m-a buvnit rasu.
=)))))))))))))))))))))))))))))
Eu : omggg. ce proasta eeeeeeeeeeeeeesti ! Nu creeeeed ! VACO ! Acum sigur si-a dat seama ca eu il sunam.. :|
S : pana mea.. si mi-a zis ca prima data cand i lsunasei era cu aia, si erau mai multi, si aia cik "poate era Enna, te-a sunat sa-ti auda vocea"

Deci... ok, chiar asta mi-a fost interesul. SI CE ?
Dar de ce s-a gandit tocmai la mine ? Eu care nu am mai vorbit cu el ....de ....mult timp, recunosc, mi-a dat ignor si blocare utilizator la facebook .. doar ca sa numai ii fie mimoza suparata...

Chiar ti-o fii dor de mine ? Oare chiar te mai gandesti la mine uneori?
Si daca da, de nu dai nici un semn ? De ce nu ma suni ? -defapt...nici nu cred ca mai ai nrul meu..

                                    Nu cred ca mai ai nimic din ce iti amintea de mine, doar amintirile ....





                                                                                                                                        Blonda ta, Enna..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu