luni, 19 decembrie 2011

NEW

Am revenit cu ceva nou. Ca m-am saturat sa ma plang ca nu il mai am pe Cristi, ca l-am pierdut pe I. , bla bla bla.. stiti voi.
Acum, sa mor de nu m-a dat peste cap un shaw, al dracu de bun. Mancal-ar mama !
El e R. Si in curand va fi R. al meu ! Chiar daca el are prietena, n-o sa mai aiba, chiar el a zis-o !

R : "  incetez cu ea de maine pt ca nu merge nimic intre mine si ea. "

Baiatul mami ! Buuuuun baiat.
Acum vorbeste Anne. De ce m-ar interesa pe mine de prietena lui si de cat sufera ea ? Sa se urce si pe pereti ca nu ma intereseaza. Am o satisfactie nebuna sa fac oamenii sa sufere ! Mai ales atunci cand au cel mai multa nevoie de dragoste.
Okay, sunt o nenorocita. Si ? Da-ma in judecata ca nu esti in stare sa iti tii iubitul langa tine :).
Eu si cu neajutorata aia mica avem o prietena comuna. Emm'.
Ea la inceput nu avusese nimic de obiectat ca eu am de gand sa intervin intre acesti 2 porumbei. Ba chiar vorbise cu R. si ii spusese ca tipa e o ciudata si pana mea.
Astazi cand sa aud de la ea ca ..
Eu : Si, a mai zis aia ceva in legatura cu R. ?
Emm. sta putin pe ganduri si :
- Nu ..
Eu : M-ai convind. Hai toarna.
Emm : Pana mea.. ce era sa zica. Nu e frumos sa te bagi asa intre ei ..
Eu : Ce te face sa crezi ca imi pasa ce e frumos si ce nu ? Scopul scuza mijloacele !

Ce pula mea zici frate tu aici ?! Pana ieri ziceai ceva si acum ti sa facut mila de cateaua aia ?
N-ai decat. Ai de ales si imi pare rau ca te pun sa faci asta. Pe mine nu ma intereseaza de nimic, altceva n-am ce sa zic.

P.S : I'm a bitch. What you gonna do ? U will cry me a fucking river.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu