vineri, 9 decembrie 2011

cum ? ...

Cred ca incep sa imi pun ordine in ganduri. Parca incep sa realizez si sa imi dau seama de tot mai multe greseli pe care le-am savarsit cu timpul ..
Cum pula mea am putut sa te iubesc atat ?
Cum dracu am fost capabila sa am increderea aia oarba in tine ?
Cum ma ? CUM ?!
Cum am putut sa imi tai venele pentru tine ? Si mai ales..cum am putut sa ma cert si sa pierd atatea perosoane dragi pentru tine ?
Cum am putut sa cred cand imi spuneai ca ma iubesti ?
Misterul asta va dainui inn mintea mea si mai ales in inima mea mereu. Oare chiar m-ai iubit ? Oare chiar ai simtit cu adevarat ceva pentru mine ?
Si daca da .. atunci de ce spui ceea ce spui acum ?
De ce faci toate lucrurile astea stupide ?
Mi-as dori sa te am acum in fata, sa te privesc in ochii tai caprui si sa te intreb ce am insemnat eu in tot timpul acela pentru tine ..
Dar cred ca va fi zadarnic. Cu o persoana ca tine nu s-a putut vorbi nciodata serios.
Tu ai luat mereu totul in gluma. Si tot tu ai pierdut si vei vierde multe din aceasta cauza ..
Imi amintesc ultima data cand ti-am spus ca te iubesc. Mare greseala am facut.. Ti-am mai dezvaluit asta odata desi intre noi nu mai exista nimic.
Si stateam doar noi doi, si incercam sa imi gasesc cuvintele pentru a-ti spunele unele lucruri care imi macinau sufletul .. Pana am izbugnit in plans.
Inainte de asta, observasei ca am lacrimi in ochi si deja ti se inmuiasera picioarele. Stiam ca nu mai trecusei prin momente de acest gen pana acum.
Si tu continuai sa razi, si incercai sa ma inveselesti asa cum o faceai deobicei, si de cele mai multe ori reuseai, dar acum mai mult agravai situatia ..
Iti suna telefonul incontinuu. Imi spuneai ca e un amic de-al tau, pana in momentul in care te-amobligat sa raspunzi.
Si m-ai mintit ..
Nu stiu daca era cu intentie sau nu, poate pura obisnuinta.
Si era o voce de fata care te-a intrebat unde esti, iar in clipa urmatoare ai inchis ..
Liniste ..
Ma simteam oribil. ma simteam in plus in viata ta si ti-o si spusesem in acea seara ..
Fiind la coltus de langa strada casei tale, ai observat la poarta ta niste amici, si te-ai dus sa-i strigi.(ce prost..)
Era incredibil cat de insensibil puteai fi, cat de neasator..
In acel moment m-a buvnit plansul si am plecat. Eram distrusa .. Nimic nu ma putea face sa ma simt mai bine. Poate doar tu cerandu-ti iertare si recunoscand car de prost,dobitoc, idior, fraier, nesimtit si insensibil esti.
Ai fost si esti motivul pentru care eu nu mai am incredere in fiintele umane, in NIMENI.
In prezent am renuntat la ideea ca ar mai putea exista vreun sex masculin care sa ma poata cunoaste,intelege, simte, iubi ca tine ....
Mi-am pierdut orice speranta.
Doar din cauza ta, pentru ca tu ai fost un nemernic. Si totusi, tin atat de mult la tine si fiinta mea te doreste cu fiecare particica a corpului si chiar si-a mintii.
Te iubesc scumpule .. as vrea sa stii asta. Te iubesc cum nu am mai iubit pe nimeni altcineva. Am nevoie de tine ca de aer. Nu ma pot obisnui cu ideea ca nu te mai am iub .. nu pot accepta ca nu mai am cu cine sa vorbesc si cui sa ma descarc.. Nu pot concepe ca m-ai uitat si ca te dezmiarda alta fata in bratele ei .. Nu pot intelege cum nu ma mai cunoaste nimeni cum ma cunosteai tu ..
Te vreau inapoi, dar trebuie sa ma resemnez, nu mai avem nici o sansa.



                                                                                                                                       Blonda ta, Enna..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu