duminică, 4 decembrie 2011

Revedere ?

Mdeah, horny horny horny. Unde esti tu al meu Cristi sa ma alini in situatiile de acest gen ?!
La ma-ta !!! Lua-te-ar dracu' sa te ia de nenorocit ce esti !!
Daca ai sa mori ma, n-o sa-mi para rau ! N-o sa-mi para ca stiu ca ai murit in momentele cand nu erai langa mine si te futeai grav cu proasta aia de gagica-ta ! De ce ma ?! DE CE ?!
De ce nu ma face altu sa ma simt asa cum ma faceai tu ? De ce a trebuit sa te reintanlnesc exact cand scapasem de imaginea chipului tau tiparita-n mintea mea ?! AAA ?! De ce ?! Idiotul dracului !
Eram cu C. si tocmai coborasem din 100 in statia de la City Park Mall, cu gandul sa mergem acasa. Dar eu .. am zis ca daca tot suntem acolo, de ce nu am da o tura de mall, sa vedem cum mai sta treaba. Ce dracu' o fii fost in mintea mea, nu stiu. C. , citind mesajele vechi care le vorbisem cu cu fostul meu partener Cristi, de atunci de cand venise ultima si ultima oara la mine, cand se milogeaaaa ca un catel sa il chem la mine sa fumam doar o tigare, asa cum zicea el. Si citea desteapta mea, unele cu voce tare. Cand a dat de unul in care era scris " Livia" (numele asta de tarfa proasta, apartinand actualei iubite a lui Cristi).
C. : Ce ? Da' cine-i Livia asta ?
Eu : Eh cacat, e actualaa ...
Si nu am mai apucat sa termin ce aveam de zis, ca in fata mea apare fat-frumos. Cristi ! Care, cred eu, se intorsese cu fata catre noi pentru ca auzise numele vietii lui. Mortii ma-sii de parasuta.
Cristi : Hei. Ce faci tu ?
Eu : "Vorbind de lup X_X" .. bine fac.
Si plec !
M-am simtit ca ultimul oooooooooom ! Cum frateee ?! CUM ?! Ma jur, uneori parca Dumnezeu exista numai cand nu trebuie..
Apoi, toate intrebarile posibile, se aflau in capul meu : " Ce o fii crezut ? O sa zica ca eu inca sunt in limba dupa el .. o sa ma creada o obsedata si o proasta " " Era singur ? (asta pt ca nu apucasem sa vad daca avea companie) " " Cu cine, daca? " Cat ? Cum ? De ce ? Unde ? " vai de pula meaaaaa.
Ajung acasa ... fara chef de nimic. Ma gandeam numai la cacatu' ala de faza ..
Apoi, iar au inceput sa mi se deruleze fazele cu el prin minte, si inca in ce haaaal ..
Cat de bun poate fii un baiat ? Cat de bine te poate satisface un baiat ? Cat de bine te poti simti langa un baiat ? Eh. va zic eu, langa el, minunat.

Mdeah. HEI. Acum nu vreau sa par disperata ! Dar .. frate, sa fim seriosi, voi nu ati simtit vreodata acel sentiment cand simti ca ai gasit partenerul perfect in pat ? Chiar daca acea persoana nu e aceea pe care o iubesti.
Asta mi se intampla mie acum .
                     Il vreau, il vreau grav. Il vreau in mine, il vreau langa mine, il vreau aici.

                                                                                                                                       Nimic, doar Anne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu