vineri, 16 decembrie 2011

praf

sunt in ultimul hal ..
simt ca mor..
am prins taria de a te suna, si am facut-o. eram cu anna, eu neavand credit te-am sunat de pe nr ei..
mor .. simt ca inebunesc
076940*** .. singurul numar de telefon pe care il stiu pe derost, ca pe Tatal nostru. nu il voi uita in veci .. e numarul tau ..
suna .. cam greu. tremur toata. ai raspuns in ultimul moment, credeam ca n-o vei face ..
cu o voce calda ai raspun " Da "
cu o retinere in gat
Eu : Hei .. ce faci ?

M-ai recunoscut in prima fractiune de secunda. De ce nu ma mira ?

I : Wooow.
Eu : ...hm. M-ai recunoscut..
I : Bine'nteles !

(dialog mic intre mine si Anna, eu folosind expresia " pula calului meu", tu auzind, ai inceput sa razi usor si :

I : " pula calului meu" nu mai vorbi urat ca stii ca nu-mi place.
Eu : da .. stiu si asta.
I : Tot nebuna ai ramas.
Eu : Doar ma cunosti ..

(ascultam melodia noastra pe fundal, incet .. si ai auzit-o )

I : Hmm, ce melodie asculti..
Eu : Da ..o ascult incontinuu ..
I : hmhm. Opreste-o ca ma simt ciudat ..
Eu : Dar de ce ? Eu nu ma mai satur de ea ..
I : Hai ..
Eu : Bine, fie. Ce nu fac eu pentru tine..

Si am vorbit ceva timp, nici nu se putea altfel , nu am mai vorbit de cateva luni. Pentru ca la ultimul nostru dialog ti-am promis ca nu te voi mai cauta niciodata..
Am simtit ca ..clachez, nu mai puteam sta fara sa vorbesc cu tine, sa iti aud vocea si sa iti povestesc ce mi s-a intamplat in ultimul timp ..

Imi pare rau .. nu ma mai simt in stare sa continui postarea .....
TO BE CONTINUED


                                                                                                                             Blonda ta, Enna ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu